CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

astaghfirullah... Ya Rabbi ampuni kami!!!

astaghfirullah... Ya Rabbi ampuni kami!!!
indahnya hidup dalam dakapan cinta Ilahi...

Isnin, 31 Mei 2010

Gambar Serangan Tentera Israel vs Konvoi Bantuan GAZA

gambar2 ni untuk perkongsian kita bersama... lihatlah betapa kejamnya yahudi laknatullah... jadi, apa yang boleh kita buat adalah mendoakan kesejahteraan saudara kita yang terlibat... seandainya ditakdirkan mereka gugur doakan kematian mereka tidak sia2... doakan mereka SYAHID...ALLAHUAKBAR!!! dan jangan lupa... selagi termampu... BOIKOT BARANGAN  ISRAEL!!





Ini merupakan sambungan daripada gambar-gambar yang dirakam disebalik siri serangan tentera Israel terhadap konvoi Bantuan Gaza baru-baru ini. Inilah dia perangai israel LAKNATULLAH. Dia kutuk umat Islam, dia bunuh sahabat kita di GAZA, dia kerat-kerat, dia mamah-mamah umat Islam. Kemudian mereka “berehat seketika” dan berpura-pura memohon maaf dan mahukan rundingan bagi genjatan senjata. Bila kita terlalai sekejap, mereka kembali dengan perangai binatang dan tidak berperikemanusian
Undang-undang dunia di bawah tapak kakinya ketika ini dan tiada langsung sekelumit perasaan bersalah disebalik serangan komando tentera Israel ke atas konvoi bantuan GAZA. PBB terus duduk terpaku dan hanya megah disebalik status mereka.
Adakah siri kekejaman dan kejadian yang lebih teruk baru kita mahu melatah?
Peranan Liga Arab? Geleng kepala……….
Peranan OIC? Geleng kepala……….
Peranan PBB? Geleng Kepala…………
Kesatuan-kesatuan Eropah? Lagilah….geleng kepala………………..
Peranan Amerika? Angguk-Angguk aka pak turut……sebagai tanda mengiyakan dan bersetuju setiap kali tindakan kekejaman Israel LAKNATULLAH. Sehingga Yahudi semakin naik minyak !!!
















P/S : Walaubagaimanapun, mengapa Israel nampak terdesak sejak akhir-akhir? Kebangkitan umat Islam dan kesepakatan umat Islam semakin membuatkan mereka tak mampu duduk diam lagi.

0 ulasan: